Home
<
Terms & Conditions
Niniejsze „Ogólne warunki świadczenia usług na rzecz Klientów” mają zastosowanie do stosunków pomiędzy CATERMED Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Łodzi, przy ul. Traktorowej 126/201, 91-204, zarejestrowanej przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem: 0000914373, NIP: 6772164383 [dalej: Spółka], której przysługują̨ prawa do Aplikacji, a Klientami.
1. Definicje
Oferta - asortyment produktów oferowanych przez Spółkę w jej Restauracjach, który może być zamówiony przez Klienta za pośrednictwem Aplikacji.
Zamówienie - Oświadczenie woli Klienta skutkujące zawarciem umowy o dostarczenie cateringu we wskazanym czasie i miejscu.
Klient - Osoba fizyczna zawierająca ze Spółką Umowę, składająca Zamówienie za pomocą Aplikacji „Jedzapka”.
Umowa - Stosunek prawny zawarty pomiędzy Klientem, a Spółką na podstawie złożonego Zamówienia dotyczący jego realizacji oraz jego dostawy lub osobistego odbioru.
Aplikacja - Oprogramowanie na urządzenia mobilne, za pomocą którego Klient składa Zamówienie.
Restauracja - Lokal, w którym Spółka prowadzi działalność gastronomiczną, polegającą na przygotowywaniu, sprzedaży i dostarczaniu Klientom posiłków, napojów i towarów handlowych.
Usługi - Zakres czynności oferowanych Klientowi przez Spółkę w celu realizacji umowy m.in. korzystanie z Aplikacji, wybór menu, wybór czasu i miejsca dostawy, wybór formy płatności, możliwość pozostawienia opinii.
Konto - Panel administracyjny Klienta, utworzony za jego zgodą po wcześniejszej rejestracji. Klient dobrowolnie podaje dane, niezbędne w procesie rejestracji. W zamian otrzymuje dostęp do Aplikacji umożliwiającej składanie zamówień, swój osobisty login oraz hasło.
Napiwek - Dodatkowa, dobrowolna i bezzwrotna suma pieniężna, przekazana przez Klienta na rzecz Spółki, w tym jego Pracowników.
Pracownik - Osoba fizyczna współpracująca ze Spółką na podstawie umowy cywilno-prawnej lub na podstawie umowy o pracę.
Kurier - Pracownik Restauracji dostarczający Zamówienie do Klienta.
Operator Płatności Online - PayPro i Karta płatnicza (Operator płatności - PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068).
2. Dane Spółki
Dane teleadresowe Spółki działającej pod nazwą ‘Jedzapka’:
CATERMED Sp. z o.o.
ul. Traktorowa 126 lok. 201,
91-204 Łódź
Polska
KRS: 0000914373; NIP: 6772164383
adres e-mail: biuro@rekeep.pl
3. Postanowienia ogólne
3.1. Niniejszy dokument może być stosowany wyłącznie do Usług świadczonych przez Spółkę w ramach prowadzonej przez niej działalności, za które ponosi pełną odpowiedzialność. Spółka informuje, iż korzystanie z Aplikacji ma charakter dobrowolny i nieodpłatny i jest usługą świadczoną drogą elektroniczną na podstawie ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.) [dalej: u.ś.u.e] Niniejszy dokument pełni funkcję Regulaminu świadczenia usług oferowanych przez Aplikację.
3.2. Usługi świadczone przez Spółkę̨ na rzecz Klientów, a wchodzące w zakres niniejszych OWU mają charakter bezpłatny.
3.3. Udostępnienie i korzystanie z Regulaminu jest nieodpłatne. Możliwe jest pobranie na własny nośnik danych Regulaminu przez Klienta, w dowolnym miejscu i czasie.
4. Zasady Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną
4.1. Spółka rozpoczyna świadczenie usług w momencie rozpoczęcia korzystania z Aplikacji przez Klienta. Zakładając konto w Aplikacji Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje treść regulaminu świadczenia usług tj. OWU.
4.2. Rejestracja w Aplikacji odbywa się elektronicznie. Po podaniu imienia, nazwiska, adresu e-mailowego, numeru telefonu oraz osobistego hasła następuje utworzenie konta w bazie danych Klientów. Do rejestracji konta niezbędne jest potwierdzenie jego założenia, klikając w odpowiedni link przesłany niezwłocznie na podany adres mailowy. Rezygnacja z usługi, jest możliwa w dowolnym momencie.
4.3. Usunięcie Konta danego Klienta następuje na skutek wniosku złożonego przez niego w formie pisemnej na adres: ul. Traktorowa 126/201, 91-204 Łódź lub za pomocą̨ poczty elektronicznej na adres: kontakt@jedzapka.pl po upływie 14 dni od dnia jego otrzymania przez Spółkę̨.
4.4. Spółka ma prawo do natychmiastowego usunięcia Konta danego Klienta, w sytuacji rażącego naruszania przez niego postanowień́ niniejszych OWU, w tym w szczególności: składania fałszywych zamówień, dostarczania treści o charakterze bezprawnym, o których mowa w ust. 7 czy też podania nieprawdziwych/fałszywych danych podczas procesu rejestracyjnego - jeżeli nie zaprzestaje on przedmiotowego działania pomimo wyznaczonego przez Spółkę̨ w tym zakresie terminu - nie krótszego niż 7 dni.
4.5. Spółka zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi, z powodu trudnej do przewidzenia siły wyższej. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niemożność świadczenia usługi w razie zaistnienia ww. okoliczności.
4.6. Do korzystania z usługi niezbędne jest połączenie z Internetem oraz posiadanie smartfonu, tabletu lub innego narzędzia, za pośrednictwem których będzie możliwe korzystanie z Aplikacji mobilnej.
4.7. Podczas korzystania z usługi niedozwolone jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym w szczególności:
a) nieprawdziwe opinie nt. działania Spółki,
b) treści narażające Spółkę na utratę wizerunku, treści o charakterze rasistowskim, treści nawołujące do przemocy pod każdą postacią,
c) informacji lub danych spreparowanych.
4.8. Klient korzystając z Aplikacji zobowiązuje się postępować zgodnie z ogólnymi zasadami współżycia społecznego.
4.9. Zakazane jest wykorzystywanie przez Klientów Usług w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi, dobrymi obyczajami lub w sposób naruszający uzasadnione interesy Spółki. W szczególności Klient nie będzie podejmował czynności, które mogłyby narazić́ Spółkę̨ na jakąkolwiek szkodę̨ majątkową.
4.10. Spółka posiada prawa autorskie do wszystkich treści, zawartości i baz danych udostępnionych w Aplikacji, a pobieranie i kopiowanie, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie ich w Internecie bez zgody Podmiotu jest surowo zabronione. Klient jest uprawniony do korzystania z treści jedynie w ramach dozwolonego użytku osobistego.
5. Oferta
5.1. Spółka publikuje Ofertę w Aplikacji indywidualną dla każdej Restauracji.
5.2. Klient posiadający przeciwwskazania zdrowotne m.in. nietolerancje i alergie pokarmowe, powinien skontaktować się z Pracownikiem Restauracji przed złożeniem Zamówienia, aby uzyskać aktualne informacje o alergenach.
6. Umowa
6.1. Oświadczenie woli, skutkujące zawarciem umowy składa Klient w momencie złożenia zamówienia poprzez kliknięcie odpowiednich funkcji w Aplikacji. Po kliknięciu Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia na podany przez siebie adres e-mail.
6.2. Spółka zastrzega sobie prawo do zrealizowania zamówienia pod warunkiem podania przez Klienta prawidłowych i pełnych danych podczas składania zamówienia. Klient ma obowiązek zgłosić Pracownikowi Restauracji wszystkie błędy, alerty i komunikaty, które budzą jego wątpliwości oraz zgłaszać nieścisłości mogące mieć wpływ na prawidłową realizację zlecenia.
6.3. W celu uzyskania informacji o statusie realizacji Umowy Klient może kontaktować się̨ bezpośrednio z Restauracją za pomocą̨ danych kontaktowych podanych w Aplikacji lub za pomocą formularza kontaktowego. Po złożeniu Zamówienia przez Klienta, Klient winien być dostępny za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej, zgodnie z danymi kontaktowymi wskazanymi przy składaniu Zamówienia.
6.4. Klient decydując się na złożenie zamówienia, powinien być obecny w miejscu dostawy w celu jego odbioru. Jeśli z jakichś przyczyn nie będzie obecny, powinien powiadomić Pracownika Restauracji i wskazać osobę odpowiedzialną za odbiór zamówienia od Kuriera. W przypadku braku powyższej informacji Kurier będzie podejmować próby kontaktu z Klientem, aby ustalić miejsce dostawy Zamówienia. Spółka zastrzega sobie prawo do pozostawienia Zamówienia w innym dostępnym miejscu w pobliżu miejsca dostawy lub odmówić realizacji Zamówienia w przypadku płatności gotówką. Klient nie może żądać wówczas powtórnego dostarczenia Zamówienia. W przypadku, gdy Klient nie będzie w stanie odebrać Zamówienia dwukrotnie, Spółka ma prawo do zawieszenia lub całkowitego usunięcia Konta Klienta.
6.5. Spółka ma prawo żądać zapłaty za dostarczenie Zamówienia, a cena dostawy musi zostać podana do wiadomości Klienta przed złożeniem Zamówienia w Aplikacji. W przypadku płatności przez Internet, opłata za dostawę jest doliczana do końcowej wartości Zamówienia.
6.6. Klient ma prawo do samodzielnego odbioru Zamówienia. Wówczas w ustalonym w Aplikacji miejscu i czasie, powinien zgłosić się do Pracownika Restauracji z zamiarem odbioru Zamówienia. Miejsce i czas odbioru zamówienia jest podawane Klientowi w momencie przyjęcia Zamówienia w Aplikacji.
6.7. Klient ma prawo do przekazania Pracownikowi Restauracji Napiwku. Przekazanie Napiwku może zostać zrealizowane w gotówce na miejscu w Restauracji lub w momencie dostawy lub przez Operatora płatności w Aplikacji.
6.8. Kwota Napiwku, którą Klient zapłacił poprzez Operatora płatności nie może zostać zwrócona ani zrefundowana.
7. Płatności
7.1. Moment złożenia Zamówienia jest równoznaczny z obowiązkiem dokonania płatności. Całkowita kwota Zamówienia podana w Aplikacji stanowi całkowitą należność na rzecz Spółki. W wyjątkowych przypadkach Spółka zastrzega prawo, do obciążenia Klienta dodatkowymi kosztami, jednak tylko wówczas, gdy Klient wyrazi na to zgodę. Zgoda może być udzielona ustnie lub pisemnie w Aplikacji. Klient jest informowany o dostępnych sposobach zapłaty w Aplikacji podczas składania Zamówienia i musi dokonać́ wyboru jednej z nich przed złożeniem Zamówienia, tj. przed kliknięciem przycisku „Złóż zamówienie”.
7.2. Zwrot środków pieniężnych za Zamówienie, może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy Restauracja potwierdzi niemożność zrealizowania Zamówienia. Zwrot płatności na konto w zależności od wybranej metody płatności może trwać maksymalnie 10 dni roboczych. Zwrot środków oznacza anulowanie Zamówienia przez Spółkę, a umowa jest uznana za niezawartą.
7.3. Zwrot płatności online jest dokonywany w terminie do 10 dni roboczych od momentu uzyskania przez Spółkę̨ informacji o odstąpieniu od zawartej Umowy. W przypadku odrzucenia Zamówienia, o którym mowa w pkt. 8.2 b) niniejszych OWU zwrot płatności online jest dokonywany w terminie do 4 dni roboczych od momentu tegoż̇ odrzucenia.
7.4. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
8. Odstąpienie od Umowy
8.1. Z uwagi na charakter oferowanych przez Spółkę produktów, Konsument nie jest uprawniony do odstąpienia od Umowy po rozpoczęciu jej faktycznej realizacji (art. 38 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827). Odstąpienie od zawartej Umowy przed rozpoczęciem jej faktycznej realizacji jest możliwe bez podania jakiejkolwiek przyczyny poprzez kontakt z Pracownikiem Restauracji.
8.2. Spółka wskazuje Klientowi, że Spółka jest uprawniona do odstąpienia od Umowy, w przypadku:
a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację Umowy,
b) dezaktualizacji zamieszczonej w Aplikacji Oferty w sytuacji, gdy Klient nie zgodził się̨ na alternatywę̨ zaproponowaną przez Restaurację Spółki,
c) przekazania przez Klienta nieprawidłowego lub nieosiągalnego numer telefonu lub adresu dostawy.
8.3. W przypadku anulowania Zamówienia przez którąkolwiek ze Stron uważa się ją jako niezawartą. Spółka dokona wówczas, zwrotu środków pieniężnych w gotówce lub przez Operatora płatności, wybranego podczas składania Zamówienia.
8.4. Spółka ma prawo do anulowania Zamówienia, jeśli zachodzi jakakolwiek uzasadniona przesłanka popełnienie przestępstwa lub wątpliwość co do autentyczności i poprawności danych podanych przy Zamówieniu, w tym danych do płatności. W takiej sytuacji Spółka ma obowiązek powiadomić odpowiednie organy ścigania.
9. Reklamacje
9.1. Reklamacje Klientów dotyczące Oferty, Zamówienia lub realizacji Umowy winny być́ składane bezpośrednio do Pracowników Restauracji z wykorzystaniem jej danych kontaktowych wymienionych w Aplikacji lub poprzez formularz kontaktowy w Aplikacji.
9.2. Reklamacja powinna być przekazana do Pracownika Restauracji:
a) za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w Aplikacji
b) na adres e-mail: kontakt@jedzapka.pl
c) listownie na adres poczty tradycyjnej: ul. Traktorowa 126, 91-204 Łódź.
9.3. Po otrzymaniu reklamacji Spółka ma obowiązek ją rozpatrzyć w terminie maksymalnie 14 dni roboczych, od momentu odebrania informacji o reklamacji. Spółka potwierdzi odbiór reklamacji na podany przez Klienta adres e-mailowy podany w momencie rejestracji konta w Aplikacji.
10. Newsletter
Składając Zamówienie, Klient może wyrazić zgodę̨ na otrzymywanie w formie newsletteru informacji o asortymencie, ofertach specjalnych i kuponach rabatowych. Klient może w każdej chwili wycofać́ swoją zgodę̨ w Aplikacji, po uprzednim zalogowaniu się na swoje Konto lub kontaktując się̨ z Działem Obsługi Klienta pod adresem: kontakt@jedzapka.pl.
11. Promocje
11.1. Spółka, poprzez Aplikację może okazjonalnie oferować Klientom różnego rodzaju rabaty, kody promocyjne i zniżki.
11.2. Zabrania się Klientowi wykorzystywania ofert z punktu 11.1. w złej wierze, w celu osiągnięcia korzyści bezprawnych, sprzecznych z warunkami Regulaminu.
12.Prawo właściwe i właściwość sądów
12.1. Do wykonywania Usług świadczonych przez Spółkę̨ na rzecz Klientów, stosuje się̨ powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach Klienta (Dz.U. 2014 poz. 827).
12.2. Wszelkie spory pomiędzy Spółką, a Klientem odnoszące się̨ do realizacji Usług przez Spółkę̨ będą rozpoznawane przez sąd właściwy miejscowo według przepisów prawa polskiego.
13. Wgląd i poprawianie przechowywanych danych osobowych
Spółka przetwarza oraz przechowuje dane osobowe Klienta. Przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych, w tym możliwość́ ich poprawiania/zmiany/usunięcia uregulowane zostało szczegółowo w Polityce Prywatności.
14. Polubowne rozwiązywanie sporów
Komisja Europejska prowadzi platformę̨ internetowego rozstrzygania sporów. Platforma ta dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/odr. Spółka zastrzega, iż korzystanie z innych alternatywnych mechanizmów rozwiazywania sporów wymaga uzyskania zgody Spółki.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2023 r.